MITT VAL

Om jag vore över 18 detta år jag jag fick välja mellan att rösta på moderaterna eller socialdemokraterna hade jag valt moderaterna. Jag tycker av det jag hört och läst så verkar de ha de mest klokaste och vettigaste ideerna.. och jag skulle välja dem som representanter för mig.
Jag skulle vilja ha låga skatter för att få ut så mycket som det går av min lön och känna att det lönar sig att arbeta och sedan kunna göra vad jag vill med pengarna.
Fast privatisering på tex sjukhus , skolor, det kan bli fel och göra så att bara de arla rikaste får den bästa utbildningen och bästa vården. Jag tycker inte sådant ska spela roll om pengar man har. Alla är samma människor och alla ska ha rätt till den bästa vården man behöver och den utbildningen man vill gå på och behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0