Söndag ,

Hellu :)  just nu sitter jag och kollar på fun witdh dick and jane , asså den är ju fett tragisk . eftersom jim carrey är med borde den vara roligare !
idag var jag och mamma och hälsa på min moster och kusiner , åhh dom har verkligen världensötaste hundar ju ! en chuiwawwa och en cockerspanier ( har ingen aning om hur man stavar båda hehe ) Baloo och Kajsa heter dom , asså jag älskar hundar :) 
men jag fick liter kläder av matilda(kusin) här är två söta saker

en gullig kjol att använda i sommar tycker jag . eller hur?

jag vet inte vad man ska kalla den men det är en kjol som sitter ihop med t-shirten. den är oxå söt ju
jag orkade inte ta kort på fler , haha
imorn är det skola :( pallar verkligen inte . och på torstag har vi typ skit stort spanska prov :S jag vill bara lägga mig i min säng och sova ,hah
asså shit ni skulle sett min dans igår , hahahah till hon som vann melodifestivalen hahaahah har den inspelad och kanske kan fixa in den på bloggen , om jag fattar hur man gör (A)
 jag måste ba säga att jag saknar alice och vanessa har inte vart med dom på hela helgen :(

jag saknar er tjejer <3
men nu ska jag fortsätta se filmen gosa ner mig under mitt stora och varma täcke och mysa med lilla tusse
godnatt skriver imorn puss evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0