16 / 3

hejhej , nu sitter jag och erica hemma hos mig och vi kollar på tyra banks show :D imorse vart jag väldigt sur när jag trodde det var helg! haha . men skolan var vell som vanligt idag . men jag har inte så mycket mer att säga , hehehe men om ett tag har vi fotboll :P ah men nu ska vi hitta på något ,

men skulle typ måla någon figur från en seriefigur idag på bilden och
erica ninakanin och den vart väldigt fin tycker jag:)
lite bilder från ericas mobil :

hahaha shiiit X)

Alice och rikard , såå söta 

hahahah , vanessa , alice jag och erica


nora, emilia, alexandra & hanna

haah jag och vanessa , ser sjuk ut 


vanessa och alice

erica , vanessa & alice

jag & alice i ericas badkar hahha

Erica sötnos

hahahha

erica , vanessa & och jag tror jag är den svarta saken :S hahaha

Vanessa & alice , jag älskar er

jag , erica & vanessa :D

Alice & vanessa, hih

                                                                                              puss evelina

Kommentarer
Postat av: vanessa

Haha omg hur vi ser ut..

2009-03-16 @ 18:16:36
URL: http://vanessajohansson.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0