TJOLLELULUU !

asså jag hatar rubriker !?
men vet lixom aldrig vad man ska skriva och det är tråkigt med bara ett datum ..
aja, evelina ska som sagt slagga hos mig och nu sitter hon
och garvar åt sig själv på en video på hennes mobil
där hon sjunger och dansar åt den där operasången som vann melodifestivalen..
det tyckte evsi var jättebra men jag tyckte den sög (a) <33333
och stackars typ molly sandén som fick.. 2 poäng ? eller kanske 8..
men iallafall.. och måns såg så himla ledsen ut när han fick sina poäng : (
men hejdåhejdå bloggish, hörs imorn
(eller egentligen är det ju imorn väldigt snart för klockan är kvart i 2)

KRAM ERICA <3
el
bilder på evelini och mig som småå <33
loveubästavän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0