pluggar

hejsan hallu , nu sitter jag och pluggar , har läxa till imorn , glosor till onsdag & prov på torsdag :S kommer behhöva plugga mycke för jag måste verkligen vara duktig på provet på torsdag för jag fick reda på idag att jag hade fått 29/41 på ett annat prov som jag tyckte att jag kunnde allt till och hade pluggat jätte mycket till , så jag måste plugga ännu mer :S jag hatara att plugga och läxor, tråkigaste som finns , det förstör kvällen ju !
men jag kom hem för ett tag sen från träning på bosön :D det var skitkul och jag var super hyper typ , hahaha .
jag blir irriterad på att typ 20 stycken på msn skickar sånna hära virus heeela tiden :S !!
men hinner inte skriva så mycke måste ju plugga och packa tills imorn då vi ska till erikdalsbadet med skolan :P
men jag lägger in lite bilder :)
 
madde och alice :)

jag och alice i ericas badkar , hhahahah där vi är mest ( skoja så alla vet) haha (A)

jagf och erica haaahah X)
men hej då puss evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0