plugg plugg plugg

shulelulu , nu sitter jag och pluggar till spanska prov , och jag kollar på tv oockså heeehh så det går sådär . men jag måste verkligen klara provet för provet förra gången som var i oceaninen och afrika fick jag 29/41 , jag som trodde jag skulle vara jätte bra ...
men imorse vaknadejag vid 6 av att jag drömde en mardröm :S efter kunde jag knappt sommna om , så jag bara låg och vila .. skolan började vid 8 med fotbollsträning och den var med linda och var super rolig :) och sen var det vanlig skola idag :/ tråkigt .
lite bilder från skolgården på mig och vanessa :)

hahaaha skit så jag ser ut :S

haaha



hahaha vi driver

hahhaahaha
efter skolan tänkte jag åka til mammas jobb och plugga men jag palla inte , så jag åkte hem . och här sitter jag nu och har precis gjort en smoothie :D den är jättegod

min smoothie
 ,och vid halv 7 ska jag åka och träna på kristineberg , kanske skriver efter .. puss hej då evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0