Ny blogg !

Hejlluu <3
I´m Erica och jag och minbästavän Evelini har precis startar en bloggish !
Kanske inte det roligaste namnet men allt ät lixom upptaget ?
aja, nu sitter jag här framför MTV och .. inte så mkt mer.. hah
Idag har jag vet i skolan, först spanska där vi hade världens göteborskaste vikarie x)
sen typ svenska.. sen matte ? tror jag, och där hade vi en vikarie oxå som inte var speciellt bra.
Jag frågade han; hur gör man med det här talet? han bah; Räkna ut det . ja bah vaa ?!
 haha och sen när min kompis skulle ha hjälp gick hon direkt bort till en annan ( inte alls mattelärare ) lärare
och frågade henne, och han gav henne västa mördarblicken ; ] haha.
Efterskolan gick jag till evve och vi hade blandannant  kuddkrig ! x) jag vann faktiskt ;O loveu evsi ; )
PUSSOKRAM <3 ( vi ska fixa designen sen.. )



mihi, gammal bild på evsigumsi <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0