lördag den fjortonde mars ;]

tjooo bloggii <3
igår var det ju fredag den 13onde och jag hann inte skriva..
men nu sitter jag här i röda matchkläder ( bortaställ ) och ska om en halvtimma åka till djursholms ip
och spale match mot.. djursholm skulle jag väl tro (a) sen på eftermiddagen ska jag och va på npn
liten "fest" hah, eller vad man nu ska säga.. med laget. det ska faktiskt bli skojj tycker jag :)
och sen kanske jag ska slagga hos evelina eller hon hos mig <3

juste och igår var det en ganske vanlig dag..(evelina var sjuk ! :'(   )
haha, på matten så satt jag brevid ebba, min kompis och på bordet brevid oss satt jacke och micke i min klass
och dom år mariekex. Jag och ebbaz vill ha mariekex så då bad vi dom och fick ett halvt var..
men vi ville ju såklart ha mer ! (a) men då sa vår fröken till oss att vi inte fick be dom mer blablabla..
vi fortsatte och hon fick damp på oss men till sist så fick vi ett till var och då skickade vi en lapp till min fröken dä det
stod ÄGD och så la vi dit en liten mariekexbit och när hon fick den tittade hon på oss och vi satt där och smilade
med våra mariekex ! hahahaha det va skojj (a)
sen på kvällen hade jag brottning (!) med laget men det var faktiskt kul :)

KRAM ERICA <3
r
go värtan ! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0