Sover hos Erica

hejsan hoppsan :) nu sitter jag(evelina) hemma hoss erica och vi kollar på tv , dricker mojmoj saaaaaaft :D och ska designa bloggen så den bli lite finare ::) vi har haft knytkallas med laget i ericas lokal , inte så mycket att säga om den . men det var ju roligt :D vi åt och åt hahahah ,    men jag har godisförbud och klarade faktiskt att inte äta en enda godis bit :D haha stolt X)

jag och min käre ballong , hahaha

men sen gick den sönder wähähähähäh:'( hah

vi kollar på melodifestivalen haah :) erica hejjar på agnes och jag på måns eller emd hah typ . hahahah,
sara don finer har ju en jätte bra röst faktiskt fast låten är inget för mig men .. asså vet ni ..? hon är bara typ 27 säger erica ( vet inte om man ska tro på henne av allt skit som hon säger .. skoooja (A) ) men asså shit trodde hon var typ 40 hahha :P 
asså programledarn är ju så tråkigt , asså skämten , man ba : haha -.-
asså har ni märk att typ dom som sjunger står alltid så här vääldigt bredbent och liksom gungar neråt X) hahha ser såå sjukt ut juu :S X)
men emd har ju bästa förästälningen asså dom andra står ju typ bara , och det där "rockbandet" suuuuuger juuu vekrligen .
Mollys låt är ju söt men liksom ...booooooring.. SKOJA hahaha  men asså faktiskt , men jag och erica tycker ifall att hennes klänning var väldigt söt
operan är ju skön hahaha :) vilken röst men ibland låter hon som en man :S scaaarrrryyyyyyyyyyyyyyyyyyy okej drev -.-
HAHAAH JAG GARVAR IHÄL MIG PROGRAMLEDAREN ÄR KLÄDD SOM NUNNA X) X) 
                men nu orkar jag inte skriva mer och du inte läsa mer , hahha . 
men jag tog väldigt fina bilder idag haha (A)

ericas tandkräm den är skit bra hahaha (A)

jag och erica ,hahahah

jag och erica drack mojmoj saft , hahaha (A)



vi ser sjuka ut jag vet , haha X)
                                               så hej då puss / evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0