Hemma igen ,

hejsan bloggis:) idag var jag först i skolan , det var tråkigt

               
jag och erica , hihihi :)
 
jag och alice :)

sen åkte jag alice och erica ner till stan , vi pröva lite saker och jag hitta ett turkost linne , rosa klänning men jag kanske bara vill ha den och en typ röd klänning som jag oxå kanske vill ha .. men vi får se
    
i omklädningsrummet :)

i gina ,

haha jag pröva solglasögon , jag är oseroös !
. erica köpte ett linne från ginatricot och ett par shorts från h&m .. sen gick vi till ecspresso house . där drack jag chaitlatte och alice drack kallchailatte och åt en kladdkaka och erica åt en muffins och drack chailatte ..

 senså var jag tvungen att åka hem , och jag hade så ootur , kolla precis när jag kom till busshållpltsen ser jag bussen lite längre bort , asså jag baaa åååååååååååååååååååh den skulle gå 39 och jag var där 40 det är ju typiskt så jag gick mot tunnelbanan och där stog det att tåget var där jag ba fan , men jag hann ifall ner som tur var .. :)
 
hade tråkigt på väg till tunnelbannan ;) hahah

och nu sitter jag och kollar på tv och jag har precis ätit . åh det är så skönt jag har inga läxor :D det är så härligt att bara slappa och inte behöver plugga !

men ska fortsätta kolla på tv , puss evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0