hejhej :)

hejhej :) nu har jag inte nånting att skriva egentligen
men eftersom jag inte har bloggar på ett åår so tänkte jag iallafall
lägga upp lite bider:) jg har vart ganska upptagen med översovningar [ x) ] 
och matcher och träningar och tjejmiddagar :D hejdå ! // ERICA <33

Vanesa x) och alice springer bakom.. <3

Jag och evelina i väntan på tåget :]

Erica ♥ Evelina ♥ Vanessa, föralltid och förevigt.

Jag påväg till träslöjden.. Men jag ville bara visa min fina franska manikyr :) <3 hih

Jag och Evelina påväg till "tjejmiddag" hos vanessa, ser ganska mobbad ut men bjuder på det..

Jag var men min Kompis Lina i vällingby i helgen och då köpte jag allt det här :)
klänning - ginatricot
örhängen - ginaricot
tofsar - H&M

spännen - H&M
3 bikiniöverdelar - H&M
BH - H&M
"genomskinliga" strumpbyxor - H&M
neccesär (vetefan hur det stavas) - H&M

10 saker ! ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0