God morning

god morron bloggisen :)) vaknade typ nyss , skit tidigt asså .. fast det kanske var för jag somma tidigt igår .. fast jag har blivit värsta morronmänniskan asså jag vaknar typ skit tidigt på helger ...
idag ska jag på "knytkallas" med laget , det ska bli roligt :D jag ska ta med varmrätt men jag har ingen aning om vad jag ska ta med mig .. (?) men typ kyckling och pasta eller ngt sånt . hehe ,
innan vet jag inte rikitgt vad jag ska hitta på eftersom det är inte förns 4 eller 5 .. kanske laga maten .eller det får nog mamma göra (A) hahha jag är inge bra i köket .

                                                                           
                den här vill jag ha .. fast vi vilken färg , hm vit , grönblå eller rosa ?
                                                                           
                                                   den här va ju oxå söt , tror jag vill ha den :)
                                                                        
                                                      vill nog kanske ha den här med :D :D :D hahah
        men nu kom mamma & pappa hem med fralllor , ska äta frukost  , puss hej då / evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0