Förlåt att jag inte bloggar så mycket.!

hej hopp , jag är ledsen att jag inte bloggar så mycket längre men har väldigt mycket att göra med fotboll läxor och sånt . men jag ska försöka att iaf bli lite bättre ;) men nu sitter jag och kollar när bussen ner till stan går för jag och mamma ska ner till stan , jag ska kanske hitta en klänning till ikväll annars har jag den guldiga .. jo ikväll är det tjejmiddag hoss vanessa , alice och vanessa har fixat det och dom ska laga maten .. undra hur det kommer gå när dom nästan gjorde så det börja brinna på hemkunskapen i skolan ? .. hahah undra vad det bli, det värgar dom attt säga .. kanske måste äta en stor lunch.. skojja haha förlåt . haha . men nu ska jag försöka få mamma att snabba på lite , hon har precis duschat och jag är redan klar med allt . puss hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0