sjuk ,

hejsan hoppsen , evelina hhär (A) :) hahahah NOOO erica ljuggeeer JAG VANN :D (A) mohaha
 men jag kanske ska berätta lite om mig och erica , vi går i 6an på engelbrektskolan och vi spelar fotboll i värtan och vi går faktiskt i fotobllsklass men i sjuan ska vi börja matte/no .. inte för jag är en matte-nörd eller ett no-fan -.- haha

jajajaaaaah men nu sitter jag och kollar på film .. är sjuk .  jag ser min tredje film nu legally blondie innan såg jag mitt liv som popstjärna och nära & kära ,
                     (jag vet att det inte är verklighet men) asså hon i legally blondie är verkligen så härlig hon liksom vågar vara sig själv och liksom skiter typ i vad andra tycker och tänker . vilket självförtroende likosm , verkligen tvärt emot mig ..hhahaha

fter tänkte jag se popcorn och drömbilden och efter det hoppas jag att jag hittat på ngt roligare :)) jag tror jag ska städa mitt rum faktiskt , inte jättekul då men kan vell passa på när maninte har ngt att göra :P               
asså det är ju faktiskt fett läskigt att vara ensam hemma . tur att man iallafall har lite sällskap av en liten kisse misse ,som bara sover & sover iförsej .. , hahahha
                           men nu ska jag förtsätta se på min film puss & kram evelina
                                                          
                                                  jag och erica , jag älskar dig bästa vän :)
                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0