dödstrött ...

åååååååååååååååååååååååååååhhhhh , jag är så otroligt utsliten ...och det är bara måndag ! hela påsklovet ska jag verkligen typ sooova !
tänk att om 22 dagar fyller jag år :D :D hahah , i love att få presenter :)
i
dag hade vi sovmorgon yeey :D fast bara till 9.10 hahah , så inte så länge .. och vi slutade 14.30 ååh , och sen åkte jag och erica till millers ( en affär mittemot vasaparken , man tar 4 och går av vid dalavägen , det finns faktiskt väldigt gulliga kläder där , ) för vi skulle fråga om dom hade en knapp till min tröja som jag köpte där . som nu har tappat några knappar . heh .
och sen vid halv 5 åkte vi till SAS frösunda och badade . hhahah vi skulle åka dörifrån halv 8 och vi trodde dom inte hade ställt fram klockan så vi gick upp en timme tidigt ..
men vi spelade fotboll och lekte med sånna hära typ yogabollar . hahha :D och jag lekte lite med en rulator . hahah och vi försökte fylla ericas bravokexförpackning med varm chocklad för vi hitta ingen mugg .. hahahahah X) jag lägger ut bilder imorn ;)

haha jag och erica XX)

thats da saaaas frösunda :D hiihhah











men nu ska jag typ sova . haha .bye bye evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0