Vanessa

Vanessa jag vet inte hur jag ska säga att jag verkligen kommer sakna dig , så jag skirver ett inlägg som jag hoppas du kommer se. kommer ihåg när vi gick i sexårs , typ första dagen vart vi bästisar  ,haha vi gick alltid bakom paveljongen på rasterna och ibland vi brukade ta med typ hubba bubba eller annat godis och det år vi där och vi tyckte vi var så coola .hahaha , eller som när vi verkligen bråkade och jag sa till olivia tror jag att jag aldrig mer skulle leka med dig . och gissa nästa dag var vi bästa vänner igen . hhahaa , jag har så måånga minnen med dig . 7an kommer bli jobbig utan dig , asså liksom jag känner mig ju så hemma med dig eller vad man säger , du är typ systern jag aldrig fick ..  haha jag klarar inte att inte gråta just nu ,hahah . Men vi håller typ på att glida isär och jag är rädd att det blir mycke värre när vi inte längre kommer gå i samma klass .. men jag älskar dig Vanessa och det kommer jag alltid göra och jag hoppas du vet det , jag kommer aldrig glömma tiderna med dig <3


försökte hitta bilden på dig och mig innan ett haloweenfest , haha kommer exakt ihåg hur den ser ut hahah, men den och andra försvann typ när pappa slängde gamla datan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0