blablabla

Hejsan , kom nyss hem .. idag åkte jag och Erica till grönan , där träffa vi Hanna och Tess och en gammal kompis Beatrice , det var ju verkligen döövarmt idag , fast jag hade ju väst men endå .. efter vi hade åkt alla som var roliga .där köpte jag ett par riktigt stora pärlörhängen från Gina . och jag hittade fina saker på bikbok men jag hade inga pengar så jag ringde mamma och åkte och träffade henne på bikbok . jag köpte där en kjol och en tröja :)

                     
här är kjolen tröjan och mina örhängen .. (klicka på bilden för att den ska bli större)

nu ska jag snart äta , sen ska jag på träning . och sen JUSTE måste jag packa till hudik som jag åker till imorn , kommer inte kunna blogga på hela helgen :( tror jag ..
skriver kanske mer sen , bye bye

Hahha jag slog in ericas fotbollstejp som hon köpte på clas olhssons ,



Jag och Erica på bussen mot stan



Hahha vi i berg och dalbanan , man bli ju fin i farten X)







Hihi Erica i IIINNNSANE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0