sommaravslutingen

Nu tänkte jag berätta om vad som hände på min sommar avslutning ...och lägga ut massa bilder :)
men först gick klassen till kyrkan , hanna och vanessa var fanbärare ,hahah första gången hanna fick den tappa hon den . haha jag börja asgarva , hahah .
 aahh vi satt där och lyssnade på alla sånger och tal ... men sen sprang alla ut ur kyrkan och vi gick till klassrummet och alla fick ngt brev av cecilia och hon pratade och sen fick alla gå ..
eftersom det dåliga värdet fanns det inte så mycke man kunde göra , så jag hanna ebba och erica gick till ecspresso house och vi fikade lite och efter det hyrde vi filmen 13 , den var bra men ganska dåligt slut ..
sen hade vi träning och efter det vart vi kvar på öip och spela lite fotboll .. och sen vid halv 11 var jag hemma igen . och då åt jag körsbärs och kolla på sex and the city :)
riktigt mysig dag endå fast det dåliga vädret .


hahah Erica , Hanna och jag i våra finfina klänningar ,

Nora och Ebbsoooon :) hahah lägg märke till Nico uppe i vänstra hörnet och hans riktigt fina parafly , hahah

vi tre igen . jag älskar er tjejer

sista gången vi går i samma klass som vanessa , dom har gått sen dagis i samma klass och så ..

Vanessa och jag kramas , sista gången vi går i samma klass . vi har gått i samma klass sen sexårs , nästan första dagen vart vi typ bästisar. och jag kunde verkligen inte hålla tårarna inne ... jag kommer sakna dig

Erica och Vanessa dom har också gått tillsammans sen dagis ..

Alexandra kommer ju också sluta i vår klass , hon började i vår klass i trean , kommer sakna dig så otroligt mycke

Erica och Alexandra .

Jag och Alexandra , jag älskar dig

hahah jag Hanna och Ebba :)

På escpresso house

Ebba Hanna och Nora på öip

haha jag vet att jag sitter lite konsigt (?) X)

/ Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0