tråkigt..

hejhej ! jag sitter här och har tråkigt och väntar på att evve ska ringa, jag vet inte om hon har vaknat än.. *hoppas*
haha, här får ni veta lite om mig (a) pussis <3

1. Hur gammal är du om 5 år? så gammal så jag får köra bil, 18
2. Vem var den sista du träffade? mamma igårkväll
3. Hur lång är du? typ 160..
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Therteen the movie
5. Vem ringde du senast?  Mamma :)
6. Hur lät dit sista sms? vetinte, min mobil är sönder..
7. Vad är dagens planer? Evelina, tror jag
8. När såg du din mamma senast? igårkväll
9. Vilken ögonfärg har du? typ blå/grön
10. När vaknade du idag? 10.06
11. Har du nån gång hittat en katt?  hah, jag har iallafall hittat en kanin x)
12. Vilken är din favoritplats? STRANDEN..
13. Vart tror du att du befinner dig om 10 år?  23.. hmm, no idea
14. Har du stationär eller bärbar? bärbar såklart
15. Hur många kuddar har du i sängen? 10 :D fast jag sover bara med 4..
16. Hur många landskap har du bott i? hah, ingen aning !
17. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor
18. Är du social? jag är blyg (a)
19. Vilken är din favoritglass? hmm.. jag älskar all glass, förutom jordgubb o lakris
20. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?  SHOPPA !
21. Tycker du om kkinamat? jaa då :)
22. Tycker du om kaffe? usch nej !
23. Vad dricker du till frukost? typ inget
24. Känner du någon som fyller år samma dag som dig? nej inte vad ja kommer på..
25. Kan du andra språk än svenska? jupp
26. Har du någonsin åkt ambulans? ja, usch
27. Föredrar du havet eller poolen? hmm... pool tror jag. förutom i thailand
28. Vad är det senaste du stoppade i munnen? O´boy
29. Kan du byta olja på bilen? haha nej absolut inte
30. Läset du dagstidningen? har typ aldrig hänt någonsin
31. När var du i kyrkan senast? skolavslutningen igår :]


världens finaste tjejer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0