Tråk tråk..

1. Hur gammal är du om 5 år? 18
2. Vem var den sista du träffade? mamma nu , erica nyss
3. Hur lång är du? mer än 160cm
4. Vilken var den senaste filmen du såg? 13
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur lät dit sista sms? vi ska gå på bio :) <333
7. Vad är dagens planer? Träning sen packa
8. När såg du din mamma senast? för typ två min sen
9. Vilken ögonfärg har du? blåa ,
10. När vaknade du idag? först typ 6 sen sommna om dirrekt sen halv 10 sen somma om dirrekt sen halv 11 och då gick jag upp ..
11. Har du nån gång hittat en katt?  haha , nä tror inte det ..
12. Vilken är din favoritplats? jaaduu .. typ stranden
13. Vart tror du att du befinner dig om 10 år?  23.. hmm, ingen aning
14. Har du stationär eller bärbar? stainär , min bärbara gick sönder för länge sen
15. Hur många kuddar har du i sängen? sover med 3 st
16. Hur många landskap har du bott i? ett eller två tror jag :p
17. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? beror på vart jag är :)
18. Är du social? sådär ,
19. Vilken är din favoritglass? twister kanske
20. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?  SHOPPA !
21. Tycker du om kkinamat? jaaa ,
22. Tycker du om kaffe? usch nej !
23. Vad dricker du till frukost? jucie
24. Känner du någon som fyller år samma dag som dig? hahah kenza
25. Kan du andra språk än svenska? mhh
26. Har du någonsin åkt ambulans? nej det tror jag inte
27. Föredrar du havet eller poolen? poooool
28. Vad är det senaste du stoppade i munnen? kyckling
29. Kan du byta olja på bilen?  (?)
30. Läset du dagstidningen? haah nää
31. När var du i kyrkan senast? skolavslutningen för ngn dag sen ..


/ Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0