SOMMARLOV ! <3

ASSÅ HAR NI TÄNKT PÅ EN SAK ? DET ÄR SOMMARLOOOV  ! I ALLAFALL FÖR MIG OCH HELA ENGELBREKTSSKOLAN : ] OCH JAG ÄR SÅ GLAD ! jag vet att jag (och evelina) inte har bloggat på suuperlänge men vi är inte döda, tog bara en liten paus (a) men jag kommer nog inte skriva så mkt, mest lägga ut bilder, det är ju det som är kul :) harebra
LOVE, ERICA <3



1 jag målade mina naglar i samma fär som klänningen till skolavslutningem :P
2 såhär tänkte jag se ut, med
3 dom här skorna, men eftersom sverige är sverige och sverige = bajsväder..
4 fick jag se ut såhär i stället, med en kofta, nylonstrumpbyxor och
5 och dessa skor för, man kan ju inte ha flipflop med nylonstrumpbyxor..



1 haha, jag vet inte, jag bara ritade en konstig människa på min spegel x)
2 Jag har fått en ny säng :D
3 min mobil är sönder och ser ut sådär hea tiden, vad man än trycker på ! (den har "badat"...)
4 Alice jag saknar dig otroligt, <3
5 såhär såg jag ut påväg till träningen, men kom hem typ en kvart efter att jag hade åkt eftersom jag märkte att jag inte kan träna, jag har så sjukt ont i revbenen ! och laget ska till hudikcup på fredag, tänk om jag inte kan spela ! :'(
6 idag var sista dan med gamla klassen, kommer sakna er speciellt VANESSA OCH ALEXANDRA <3 loveu girls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0