Packlista för hudik

hejsan , nu är jag hemma från träningen igen .. det var jättekul idag :) hahha kunde inte sluta garva .. men nu sitter jag och kollar på tv och dricker typ sån här vitamin wells everyday.. imorn ska vi till hudik , hihi min första cup som man sover på liksom med laget :D men skriver min packlista på bloggen så jag inte glömmer något.
Packlista :
-benskydd , båda
-fotbollstejp , alla fyra
-stumpor , alla 3 par matchstumpor + 2 par vanliga strumpor + 1 par träningstrumpor + 1 par röda stumpor (bortaställ)
-matchtröjorna ,  blåa och röda
-luftmadrass
- kudde , örngott
- filt , hmm den bruna
-underkläder..
-shorts , matchshortsen och dom 3/2 andra ..
- värtan regnajackan
-pengar , 200kr
-pyjamas, rosa juicy byxorna + stor t-shirt + tofflor
- "toalettartiklar" , parfym , deo , shampo , balsam , duschcreme
- träningsoveral(tröjan utan dragkedja + svarta byxorna)
- det jag åker i gympadojjor + matchtoveralen med dragkedja + uppvärmingströjan
- 3 vita linnen
- lite vanliga kläder , typ ett par jeans leggnings och två tröjjor + kanske tjocktröja
-2/1 handduk
-toffsar + hårband
-frukt + vitamindryck

Inge er va ? eller har jag glömt ngt ? .. dags att packa :) puss och kram , skirver inte förns måndag igen .
/ evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0