MUMS

hellu, jag har precis ätit mat med hela min familj (och min brorsas kompis Adrian :) ) och det var jättemumsigt ! idag, har jag vart med evsi på grönan men vi åkte typ bara INSANE, jetline och katapulten för det kom skitmycket folk.. och så åt vi mjukglass oxå och träffade tess och hanna :) och nu börjar NRJ-grejen på grönan :P

egentligen skulle jag vart på träning om typ en halvtimme men jag ska vila upp mig till huddik som vi åker till imorn.. J***a dumma revben -.-

jag & evve på bussen hem..


är man inte vackrast ? ;]


loveu evelina <3


hah, evve sitter och tar egobilder (a)


mina fotbollstejprullar som evelajni slog in :)
// Ericiticki <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0