Alexandra

Hahaah alexandra jag kommer sakna dig så ortoligt mycke , lektionerna kommer sakna allt skratt ...  lektionerna med dina skrattattacker kommer man sakna och du får allt att vara mycke roligare :) hhhahah kommer ihåg första dan du börja i skolan , det var i trean och du skulle igentligen börja i 3b men ni hitta inte dit ..eller ngt ( det var tur) Hanna sa att du hade en blå hatt pårej (?) haah men jag kommer bara ihåg att du var typ klädd i rosa , och när vi skulle gå till lunchen så frågade Eva vem som ville ta hand om dig på dagen och alla räckte upp handen , haahah . tyvärr vart det inte jag , det vart Olivia eller Hanna va ? har jag för mig .. Och vår film med anci som vi precis gjorde X) hahahah när jag skulle slå dig i filmen och då råkade jag göra det på riktigt hahaha .
Jag kommer sakna dig i 7an Alexandra , så otroligt mycke , :( Asså jag blir ledsen av att tänka på att vi inte kommer gå i samma klass längre :( , jag älskar dig Alexandra Zaitzeva  <3
 
                                   

      

Kommentarer
Postat av: alexandra

Jag kommer sakna dig med gumman... det är helt sjukt, jag fattar inte heller hur det kommer bli i högstadiet. Alla våra garv stunder och alla raster och allting. Omg jag vet inte hur jag ska klara mig, men tack gode gud att vi går i samma skola.

Jag älskar dig med! <3

2009-06-12 @ 10:13:32
URL: http://zaitseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0