påsklov !

hejsan huppsan , jag är såååå glad ! idag börjar påsklovet :D jeeeeey , änltigen !
 nu i veckan fpr jag äta godis :) för enda sen sportlovsdagen så har jag haft godisförbud och fast jag kommer ha det nu efter påsk också  fast till sommarlovet , så det är bäst att passa på nu .men asså efter typ en vecka tar sötsuget slut .. man blir likosm inte ett dugg sugen på godis , så det kommer nog funka :D

men idag var jag först i skolan som vanligt och sen åkte jag med vanessa och träffa hennes pojkvän och hans kompisar .. vi spela lite fotboll och sen efter 1 timme var jag tvungen att dra för jag skulle till sko utförsäljning med mammi , jag köpte inga skor men kanske ska köpa ngt par imorn ..
jag hittade söta esprandrillos , fast dom var röda och jag har typ inget som passar till röttt , så jag ska köpa sånna ngn annan stans .
och sen hittade jag ett par ascoola neon gula skor som var frpn friis & co det var som flipflops fast med hel fot därframme , dom kanske jag vill ha ..
och sen ett par neon rosa balerina skor också från friis&co med öpppen tå , kanske njä elleer jag vet inte om jag vill ha dom ..
och sen ett par sit snygga klackskor neon gula också frn friis&co med öppen tå och rosett ,dom var ju skit snygga men ähh jag vte inte .. jag får se imorn ;)
 
Erica och jag spelade super mario kart igår :P

Vanessi på tåget :)

 
Vanessi och jag på bussen
/ evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0