SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR !

Hejsan , jag är jätte ledsen att jag typ inte skrivit på jätte läänge men har inte haft tid . men nu lovar jag seriöst att jag slkak bättra mig :)
  ídag var jag först i skolan som vanligt efter skolan var jag lite med erica , men vid 20 över 4 typ åkte  jag med pappa till ngt ställe där jag köpte ett par jätte söta rosa friis and company skor , det var sånna hära "flipp flopps med heltå" . aja , men efter åkte jag och träffa mamma vid fälltan för att klippa mig ..
 precis efter utanför klippsallongen började jag as böla , det vart så kort och så fullt .. asså uuuusch hon tog typ 30 cm :S kommer aldrig mer klippa mig asså !!
 men på bussen hem träffa jag madde som skulle till tennis och så jag hade sällskap på bussen hem.. och juste jag har verkligten saknat dig madde , vi måste hitta på ngt nån dag asså ! Älskar dig <3
och hemma fortsatte jag gråta .. men nu sitter jag här och kolla på tv .. men jag skriver imorn ,

loveu <3
puss & kram evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0