Det var bättre för..

men hejsan blogg :)
jag kom hem för en liten stund sen från jensens böfhus, där jag har firat min lilla kusin :)
det var supermycigt och jättegod mat <3


hah, och vet ni vad ? jag har precis skickat ett mail till GB glace om att jag vill ha tillbaka en glass ! ni vet den där soleroshots den gröna burken med små gröna kulor i, i miss it <3 skicka mail om det ni med ! så kanske den kommer tillbaks :D


1 soleroshots
2 soleroshots (lila) och det fanns en gul oxå..
3 dubbelnogat
4 sea world, minns ni ! den åt jag alltid när jag var liiten <33
5 skattkistan, ååh ! den åt jag när jag var ännu mindre !
6 calippo ( de finns kanske kvar men jag hittar som aldrig..
och sen Iglo ! (sumpade bilden..) mmmmums den nvar oxå underbaar (a) även fast den inte var speciellt speciell ; ]

I miss them ;) 
nu sitter jag här och har målat naglarna men jag har redan förstört 6 av dem så.. haha jag får göra om alla tror jag..

byebye <33 // Erica, och i still miss u evelina !


Kommentarer
Postat av: Claudia

Erica du är bäst i världen! Dem där glassarna är de bästa som någonsin har gjorts. Speciellt soleroshots och skattkistan. Hoppas dem kommer tillbaka, för dem var sjuuukt goda ju.

2009-04-09 @ 11:47:07
URL: http://mochc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0