pluggar

hejsan hoppsan ,ledsen att jag inte bloggat på länge men haft fullt upp och jag kommer nog inte kunnde blogga så mkt nu på ett tag pxå för jag har prov imorn och på tisdag ..
men idag började jag skolan med spanska :S kvart över 8 , ååååååååååååååååååh så trött jag var asså .. och erica var hoss tanläkaren hela morronen :( efter skolan åkte jag med erica ,vanessa , sofia och alice och köpte guldkort till mej :D :D :D efter det var jag tvungen att åka hem dirrekt för att plugga , men jag åkte med erica och vi pluggade lite tillsammans , sen vid 17.15 åkte hon till match .. så då gick  jag hem och fortsatte plugga ensam .. hah , och nu sitter jag fortfarande och pluggar så det kommer nog gå bra =) men nu ska jag börja plugga inför engelskaprovet som är nästa vecka så jag slipper plugga så mkt i helg ..


hihihi min lilla erica



/ evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0