Kusinerna här..

 Tjuulleelluulluu bloggishen ; ]

asså jag är ledsen att jag inte har skrivigt på typ 100 år men.. asså jag hinner verkligen inte ! men nu är det iallafall PÅSKLOOOV ! och det är så hiiimla skönt asså ! och jag har haft godisförbud ända sen sportlovet så nu proppar jag i mig !  : ) och snart får man ju påskägg oxå. jag ska inte göra speciellt mycket på påsklovet men.. mycket kusinar har jag iallafall här, alla från pappas sida. en familj från miami och en från norge. jag kan lägga in lite bilder på dem sen ; P
Fanny 14, Mattias 16, Lucas 7, Hannah 4, Julia snart 1 <3 hah intressant..

men idag på dan var jag iallafall men evelina och alice, vi såg på bio. "EN shoppaholics bekännelser" och den va faktiskt bra :) sen gick kag hem och åt middag med kusinerna och ännu mer släktingar !
PUSSIS OCH KRAMIS <3  // ERICA


alliballi <3

inne på H&M

kolla va äckligt i omklädningsrummet !   :S

filmen vi såg : P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0