I MISS U EVELINII !

VET NI ATT NU ÄR DET SÅ ATT EVELINA ÅKTE TILL ÖLAND FÖR EN HALVTIMME SEN OCH JAG SAKNAR HENNE REEDAN ! :'(

men idag har jag gjort ganske mycket faktiskt. jag vaknade 10.01 och i väntan på att evve skulle vakna snodde jag hennes mobil och spelade quadra pop : ) sen ringde min pappa till mig och väckte evelina.. typ halv 11 sorry evsi ! efter en stund gick jag hem och fixade mig i ordning och vi möttes och skulle dra till alexandra på ÖMIP men det var mest för att hon inte ville vara ensam med alla killarna så när vi såg att Hanna var där så drog vi för vi skulle egentligen vara med alice (som hade åkt med vanessa till hennes pojkvän) och evelina frös oxå.. haha pinsamt eller ?! vi bara sa hej och hejdå.. sen gick vi och köpte glass och tog 55 till slussen för vi hade bestämt oss för att åka båt :D

påväg till ÖMIP

påvägen såg vi bajs och typ en larv ? hah ! intressant jag vet..

glassarna vi åt ; ]


sen så gick vi till båten och eftersom båda har busskort fick vi åka helt gratis :D det visste jag faktiskt inte ;O men det kanske alla andra vet <3 aja, vi gick på först av alla och båtturen varade i ungefär 5 min : ) sen tänkte vi åka spårvagn men de går inte på vanliga dagar.. :(

mina fötter i spegelbilden på båtens lilla café :D
onödigt kanske..

GRÖNALUUUND ! tänk va härligt när det öppnar <333

nya berg-o-dalbanan ! INSANE, ser skitkulig ut : P


We ♥ Grönan


sen så blev vi lite hungriga så vi åkte till struleplan och åt på tacobar, det var aasgott !
hahah! men det första evelina gör när hon får tallriken men våra 2 tacosar på är såklart att välta hela brickan så att en taco åker ner på golvet och den andra får lte mindre fyllning.. guud va vi skrattade på oss !


my delisious servett ; )

sen solade vi lite på busshållplatsen när vi skulle hem.. ; p


jaa, somsagt så gick vi hem sen men i väntan på bussen (minns ni den sången !? och vetni, det var faktiskt min klasskompiskusin som sjöng hahah) iallafall, så köpte vi pez ! i ♥ pez :]

mums !

nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli halv 6 för då ska jag till jensena böffhus ( eller jenes böghus som evve sa) och fira min lilla kusin som fyller år <3
byebye / erica, och i míss u evve !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0