I ♥ Glassss !

NejMenHejsan !
Idag har det vart en rolig påsklovsdag för min del. Det började med att jag träffade mina kusiner och vi gick och tog en glass på "Lejonet och Björnen" nivet, mittemot fältish ;] eller jag tror egentligen de har bytt namn till typ stockholms glass och pastahus eller ngt ?? men jag säger alltid lejonet och björnen <3 och ta inte fläderblomssorben om ni går dit ! den smakar TVÅÅL :S jag har aldrig ätit äckligare glass, annar är allt gotti :] sen var jag på stan lite men fanny, vi spelade mariokart på tvn och vi hade middag här hemma och jag "lekte" med min lilla otroligt söta snart 5åriga kusin från miami♥



                      I love u bästavän Evelina <33  and i will always do ; ]

(haha, fast jag hoppas alla fattar att vi är oseriösa på bilden ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0