härlig dag ,

idag var jag med molllie claudia och alice , vi gick runt lite typ och var på djugårn och njöt av det härliga vädret ., hahahaihihi , men jag orkar inte skriva så mkt så här kommer lite bilder

Mollie och Claudia ,

Alice och Mollie on da donk , hahah

Alice , Mollie och Claudia solade lite
 
härlig bild

Alice gick ner för att känna på vatttnet

mina mollies och claudias fötter

Mollie och Claudia
 efter att jag hade varit med dom gick jag på träningen på östermalms IP som var 17.15 - 19.00 efter det ringde vanessa och ville träffa mig så vi gick ut sen ringde vi mollie och claudia , vi gunga lite sen gick vanessa in . hahaahah då tog vi fjädrar som vi hittade och hhahahah gick runt och sjöng glad påsk för folk och dansade för dom och höll på med fjädrarna , hgahahaahah var så jävla kul , hahhaahaha , gggguu vad vi skämde ut oss egentligen X) hahahaah

mollie och claudia gungar och vanessa puttar på .

mollie cycklar på sin nya cyckel hahahaha

hahahah mollie och claudia gungar lite konstigt



puss och kram evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0