7 april

Hejsan, idag har jag inte gjort så mycket, eller jo egentligen har jag gjort ganska mycket kom jag på.. Imorse började jag med att duscha och tvätta håret och sen så åkte jag till gamla stan med mina kusiner och där så kollade vi på typ vakter och det var bajstråkigt så jag solade istället : ) Sen så gick vi ner i i typ livlustkammaren eller något ni vet sånna här tråkiga saker som man gör när släkten kommer.. Sen så åkte vi till östermalms ip och var där och spelade lite fotboll och sen så träffade jag Evelina & Alice, och vi var hemma hos mig och vi spelade mario kart mohaha :]

Men nu ska jag gå på fotbollsträning så bajbaj bloggish <3
//ERICA


så här såg jag ut idag : )

ÖMIP : D

östermalmsip, at night x]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0